Fejléc kép

Oktatóink

Berkeszi László

Stratégiai tanácsadó. Több, mint 20 éve dolgozik a hazai KKV szektor szereplőivel, de ügyfelei közt megtalálhatóak olyan cégek is, mint a Heineken, az Unilever és a Hörmann. Erőssége a stratégiai gondolkodás, ezen belül képes a teljes kereskedelmi folyamat optimalizálására, melynek középpontjába valóban a vevő kerül. Mindezt döntően a cégekben rejlő rejtett tartalékok felszínre hozásával – tehát ügyfelei számára költségtakarékos módon – teszi, gyors eredményeket, növekvő forgalmat generálva.

Buzás Zsolt

Olyan szakember, aki képes hosszantartó precíz munkát végezni a siker érdekében. Valóban megcsinálja, amiről sokan csak beszélnek. Azért vágott bele a munkájába, mert az általa elvárt precíz és igényes feladatvégzést, nem találta meg a piacon. Olyan csapatot vezet, ahol az ügyfél érdekében dolgoznak és elsődleges céljuk, hogy a weboldalakat eljutassák a jól megérdemelt helyükre, a Google első oldalára.

Jagodics Rita

Kereskedelmi és marketing tanácsadó, a NagykerMarketing alapítója. Gyakorlatias marketing szakember, aki nem csak tanítja, hanem ténylegesen is növeli a vállalkozások árbevételét. A NagykerTrendek magazin főszerkesztője, a MarketingHelyszínelő videó-sorozat megalkotója, és a Magyar Nagykereskedők Országos Szövetségének ügyvezető alelnöke. Mintegy három éves tanácsadói tapasztalata alatt több ezer hallgató és több mint 400 vállalkozás marketingjén dolgozott. Specialitása a kereskedelmi és nagykereskedelmi marketing – www.nagykermarketing.hu

Kerek István

Digitális marketing és SEO szakértő, az Everengine kft ügyvezetője. Közel 23 éve foglalkozik informatikával, 2000-ben készítette el az első weblapját, azóta az online marketing megszállottja, tapasztalatát nem könyvekből, hanem a való életből szedte össze gyakorlati úton. Nyomonköveti a legújabb nemzetközi trendeket, munkásságában igyekszik az aktuális trend előtt járni, és olyan webes anyagokat készíteni, amely megelőzi korát. Mindemellett egy Év Honlapja díjas csapatot is vezet, s nem tántorodik el, legyen szó bármilyen online kihívásról, sőt! Megszállottság jellemzi, több mint 20.000 órát töltött az online marketing és az informatika megismerésével.

Kocsis Márk

Az AS Services digitális marketing tanácsadásának üzletágvezetője, 7 évnyi online marketinges tapasztalat után is hobbiként tekint a munkájára. Rögeszmés remarketing rajongó.

Laczkó Balázs

Minősített AdWords szakértő, a Netmarketing blog egyik szerzője a Netmarketing Online Reklámügynökség társtulajdonosa. Az online marketing eszközeire, mint egy gépezet részeire gondolva fejleszti tökélyre a kampányokat. Az általa gyakran említett kifejezés: “kemény munka nélkül nincsen siker.”

Müller Bernadett

Müller Bernadett, a BNI Budapest Fejlesztési igazgatója, privátban a Monogramma Kreatív Reklámügynökség egyik vezetőjeként, több mint 5 éve BNI tag, azóta folyamatosan előadásokat és képzéseket tart a networking eszközeiről és azok profi használatáról a vállalkozásod hatékonysága érdekében.

Nógrádi Bence

Üzletember, író és előadó. Üzleti szemináriumokat, tréningeket tart és motivációs könyveket ír. Előadásai és írásai sok ezer üzletépítő számára nyújtanak bátorítást és gyakorlati módszereket.

Nun Mónika

SEO szövegíró Honlapszövegírás Kft. Szakterülete a hatékony kereskedelmi szövegírás és a keresőoptimalizált tartalomfejlesztés.

Poór Károly

Célja, hogy a cégek felismerjék a személyes (telefonos) kapcsolatok erejét a mai online világban. Számára a valódi siker, ha ügyfelei képesek a telefonos kommunikációt pénzre váltani.

Radisics Milán

Közösségi média szakértő, reklámszakember, a Radex Media Group ügyvezetője és az ügynökséghez tartozó Polygon.Social kreatív vezetője. Korábban a SocialDaily.com alapítója. Szabadidejében a National Geographic fotósa.

Szelei Szabolcs

A Google Magyarország marketingigazgatója. Nevéhez fűződik a Jobmonitor és a Profession.hu portálok megalapítása. Korábban a Protect & Gamble márkamenedzserének, illetve a Nike Magyarország marketingigazgatójának szerepét töltötte be.A marketingkommunikáció területén jelentős tapasztalattal rendelkező szakember, követi a stratégiai szemléletet, ösztönöz az újmédiás eszközök használatára, a jövő iránti elkötelezettség híve. Neki köszönhető a Google Ground megalkotása is.

Tonk Emil

Szakterülete az üzleti kommunikáció, ezen belül az üzleti kommunikáció személyhez kötődő formái, így elsősorban tárgyalási, kommunikációs, értékesítési és prezentációs technikák gyakorlatának tanítása. Speciális kurzusain a hatékony tárgyalások módszerei, a profi üzleti gondolkodásmód, az eredményes vezetési módszerek, a vezetői példamutatás, motivációs módszerek egyre jobban keresett témák. Előadásai, tréningjei alapvetően a mindennapok gyakorlatáról szólnak, és a résztvevők azonnal hasznosítható ismereteket szerezhetnek meg az eredményesebb üzleti viselkedés, tárgyalási technikák, az üzleti kommunikáció, a profi cégképviselet, a sikeres üzleti kapcsolatok kezdeményezése, gondozása és megőrzése témakörében.