4 módszer weblapunk forgalmának növelésére

Ha kész vagy arra, hogy bannereken és emaileken kívül mást is használj, akkor próbáld ki ezeket a stratégiákat, hogy nagyobb látogatottságot érj el weblapodon.

Tartalom marketing

A tartalom marketing több tucatnyi lehetőséget biztosít számodral, hogy azzal a megoldással foglalkozhass, amiben a vállalkozásod vagy forgalmazott terméked segíti ügyfeleid. Készíts online cikkeket, blogbejegyzéseket – akár vendég postokat is -, infografikákat, ekönyveket, ingyenesen letölthető termékmintákat (white paper), audió- és videóanyagokat.

Tartalom marketinggel háromszor annyi leadet termelhetsz, mint a hagyományos outbond marketinggel és majd 62%-al olcsóbb is.

Mi a titka a tartalom marketingnek? Értéket ad mindahhoz, amit csinálsz. Ha nem tudod hogyan tudnál értéket teremteni, készíts egy felmérést ügyfeleid körében. Ez alapján készíts egy listát arról, mik azok a témák, amik érdeklik őket.

Jim Yu, a BrightEdge tartalom marketing divízójának CEO-ja szerint a kulcs a tartalom marketing sikerességéhez, hogy “ a megfelelő tartalmat juttassuk el ügyfeleinknek pont akkor, amikor szükségük van rá”.

Fontos, hogy tartalom marketing esetén gyakran és folyamatosan kell gyártanod a tartalmakat, legalább heti egyszer.

Influencer marketing kampányok

Ki ne hallott volna a legújabb trendről, az influencerek hatásáról a marketing világában? Ma már szinte nincs olyan felület, ahol ne találkoznánk velük. Használd ki te is az erejüket.

Az influencerek nagy előnye, hogy vállalkozásod, terméked üzenetét széles körbe tudják eljuttatni. Influencerekkel nem direkt hirdetsz, hanem felkérsz valakit, az influencert, hogy helyetted lépjen a termékeddel a világ elé.

Miért érdemes ezt a stratégiát választani? A hirdetők több, mint 80%-a számára hatásos volt a kampány és a vásárlók 37%-t tudták megtartani a hirdetők.

“Influencerekkel reklámozni a leghatásosabb hirdetési forma jelen pillanatban. 2020-ra már az influencerek fogják vezetni a marketing stratégiákat.” mondja Ted Coiné a TalentCulturetól.

IP-specifikus online hirdetés geo-targetinggel kombinálva

IP-specifikus alatt voltaképpen a geo-targetinget értjük. Vagyis, miután meghatároztuk weboldalunk látogatójának geolokációját, a jelenlegi helyzetének (ország, régió, város, kerület, irányítószám) megfelelően küldünk különböző számára releváns tartalmakat.

Geo-targeting használható az elköteleződés, konverziós számok növelésére marketing kampányoknál. Sokkal komplexebb módszert ad a mérésre és perszonalizálásra, mint a hagyományos médiák.

Néhány példa miben lehet hasznodra:

  • Vásárlásra ösztönző üzenetek: promóció, kedvezmény
  • Célzott üzenetek küldése potenciális vásárlók részére, amikor egy üzlet közelében vannak
  • Helyi nyelven küldött üzenetek

QR-kódok

A QR-kódok (quick response) úgy működik, mint egy hagyományos vonalkód azzal a különbséggel, hogy a felhasználók okostelefonjuk vagy tabletük segítségével azonnal leolvashatják a kód tartalmát, mely a hirdető weblapjára, termékére küldi a beolvasót.

Az egyik legegyszerűbb mobil marketing stratégia QR-kóddal hirdetni, de fontos észben tartani, hogy a megfelelő hatásosság eléréséhez a QR-kód mögött rejlő weblapnak reszponzívnak kell lennie, vagyis mobilon és tableten is könnyen lehessen kezelni a felületet.

Ha szeretnél QR-kódot használni marketing céljaidhoz, akkor tudnod kell, hogy pontosan hova szeretnéd a felhasználót küldeni és mit szeretnél, mit csináljanak ott. Fontos, hogy a QR-kód nagy méretű és tiszta legyen, hogy még a rossz minőségű telefonok is gond nélkül leolvashassák. Azt sem szabad elfelejteni, hogy milyen operációs rendszerre tervezed.

QR-kódot készíteni nem kerül semmibe, rengeteg online felület van, ahol ingyen generálhatsz magadnak egyet, mint például a QRSTAT vagy QRStuff.

Pár példa, hogy hogyan használhatod a QR-kódokat:

  • Add hozzá weblapod Kapcsolat menüpontjához, hogy ügyfeleid telefonján azonnal ott legyen telefonszámod, címed
  • Add hozzá névjegykártyádhoz, így azonnal letölthetőek a kártyán szereplő adatok és ha el is veszik a kártya, a telefonon meglesznek az elérhetőségeid.
  • Webinárt csinálsz? Add hozzá QR-kódod prezentációdhoz extra tartalmak eléréséhez.
  • Adj LinkedIn és Facebook lapodhoz QR-kódot, hogy a látogatók azonnal a weblapodra juthassanak.
Forrás: https://www.entrepreneur.com/article/311046

Kérjük osszad meg a bejegyzést, ha szimpatikus a számodra.

Kíváncsiak vagyunk a véleményedre: