6 Hatásos YouTube Módszer

Ismerd meg ezt a hat a YouTube csatornádon azonnal használható módszert.

Népszerűsítsd magad, miközben szórakoztatod a közönséged

Az egyik legsikeresebben alkalmazható stratégia branded megszemélyesítéséhez és a közönséged bevonásához, ha olyan videókat osztasz meg, melyekben a céged vezetői jelennek meg, akik bemutatják a termékeket, szolgáltatásokat. Jó néhány ilyen előadó nagy népszerűségre is tett szert.

Mindenképpen használd ezt a lehetőséget, ha kis céget vezetsz és erős személyiséggel rendelkezel. Ennek a módszernek a használatával erősítheted vállalkozásod megszemélyesítését, népszerűségét és a vevőid elköteleződését.

Oszd meg a tudásod, véleményed vagy hogyan-információid

Az egyik legnagyobb sikere a YouTubenak az órákig tartó szórakoztatás mellett, hogy gyorsan és egyszerűen találhatunk hasznos, informatív és könnyen érthető videókat bármilyen témakörben is keresgélünk. Cégtulajdonosként nagy az esélye annak, hogy olyan képességekkel és tudással rendelkezel, amiből sokan tanulhatnak.

A YouTubeon lehetőség van arra, hogy közvetlenül tudj informálisan és mégis hatásosan kommunikálni a vásárlóiddal. Rengeteg lehetőség közül válogathatsz: termék összehasonlítás, vásárlói vélemények, hogyan videók. Az egyik legkedveltebb videó típus a “kicsomagolás”, vagyis a közönséged előtt bontod ki a terméked, amivel az élmény részesévé teszed a nézőid.

Egy másik kreatív felhasználási mód, mellyel még az ügyfélszolgálat kiadásain is spórolhatsz, ha olyan videókat teszel közzé, ami segíti vásárlóidat kiigazodni a termékeden. Vagyis csak akkor keresik fel ügyfélszolgálatod, ha valóban olyan problémával szembesülnek, amire nem találnak a videóid között megoldást.

Mutass be egy új terméket, szolgáltatást és irányítsd látogatóid az online áruházadba

YouTubeon bemutatni egy új terméket és annak használati módját olcsó és hatásos módszer, főleg ha webshopod van. Készíthetsz olyan videókat is, melyek megválaszolják a leggyakoribb kérdéseket.

Ne felejtsd el, hogy nem reklámvideót késztesz, hanem egy informatív és hasznos anyagot, amitől úgy érzi a vásárlód, hogy tudást szerzett a megtekintésével, hogy értéket adtál neki a videóddal.

Tanítsd meg az hogyan kell használni egy új terméket, szolgáltatást

Köztudott, hogy a YouTubeot oktatásra is lehet használni, mellyel növelhető az ügyfél-lojalitás, csökkenthetők a visszaküldések és plusz kiadás nélkül fejleszthető az ügyfélszolgálat is.

A hogyan-használjuk videók alkalmasak a termék használatának megtanulására lépésről lépésre, míg a termékbemutatók megmutatják a termék főbb jellemzőit, funkcióit és látható használat közben. Miindkét típus segíti eladásunkat és marketing stratégiánkat.

A hogyan-használjuk instrukciós videók továbbá arra is alkalmasak, hogy csökkentsék az ügyfélszolgálatra bejövő kérdéseket a termékkel kapcsolatba, hiszen a legtöbb kérdésre a videókban választ kaphatnak.

Odsz meg előadásaidról készített felvételeidet

Volt egy előadásod, workshopod vagy bármilyen prezentációd, amiről videóanyag készült? Tölts fel egy megszerkesztett felvételt YouTubera, hogy ügyfeleid, vásárlóid és bárki láthasson. Az ilyen típusú videók tökéletesen alkalmasak arra, hogy megmutathasd hozzáértésed hasznos információk megosztásával, miközben építed vállalkozásod és saját magad ismertségét is. A videóidhoz használhatsz animációt, infografikákat, interjúkat. Bármilyen módszert is választasz az legyen releváns ügyfeleid számára.

Ossz meg információt a vállalkozásodról és meséld el a történetét

Minden vállalkozásnak van egy története, akárcsak a vezetőinek. Személyes történettel megtölteni a vállalkozásod, elmesélni a saját történeted fokozza ügyfeleid lojalitását, vállalkozásod ismertségét, miközben azt is elmeséled mivel foglalkozik a céged és te magad benne. Készíts olyan videót, ami beviszi nézőid a kulisszák mögé.

Forrás: https://www.entrepreneur.com/article/309342

Kérjük osszad meg a bejegyzést, ha szimpatikus a számodra.

Kíváncsiak vagyunk a véleményedre: